Чи можна зробити прямоток зі звичайного глушника? Цілком, тільки потрібно розуміти, який результат від цього ви хочете отримати? Якщо ви просто хочете зробити прямоток своїми руками заради зміни звуку, то це одне, але якщо ви очікуєте збільшення потужності, то досягнення цього результату вимагає більш комплексного підходу. Недостатньо просто самому зробити прямоточний глушник, щоб отримати відчутний приріст потужності. Хоча на деяких вітчизняних автомобілях, на підвищених обертах роботи двигуна встановлений прямоток дає деякий позитивний ефект.
Що потрібно, щоб зробити самому прямоток?
Щоб зробити прямоток зі звичайного глушника, вам слід придбати якісний стоковий глушник, не варто використовувати для цих цілей вже неабияк зношений.
Також вам буде потрібно:
- зварювальний апарат;
- «болгарка»;
- дриль зі свердлами різного діаметра;
- труба того ж діаметру, що діаметр сполучних труб вихлопної системи вашого автомобіля;
- вогнетривкий матеріал, яким слід наповнити прямоточний глушник.
Чим набивати прямоток, є кілька варіантів. Найкраще заповнити прямоток базальтовим волокном, але якщо не вийде знайти його, то підійде скловолокно (скловата).
Як зробити прямоток з штатного глушника?
Щоб зробити прямоток, вам необхідно:
- зрізати акуратно частину банки глушника, і очистити її вміст болгаркою;
- взяти трубу, рівну по довжині банці глушника і зробити їй часту перфорацію свердлами різного діаметра (це важливо);
- приварити перфоровану трубу до з’єднувальних труб глушника;
- обмотати її жароміцним матеріалом щоб уникнути видування скловати або базальтового волокна;
- набити прямоточний глушник вогнетривким звукопоглинальним матеріалом;
- заварити банку глушника;
- встановити прямоток на стандартну систему кріплення в вихлопну систему.
Як видно, можна зробити прямоток з стандартного стокового глушника. Однак у цього варианта є свої недоліки.
Прямоток своїми руками на авто, недоліки
Якщо ви вирішите зробити прямоток на авто своїми руками, то ви можете отримати і негативні наслідки.
Недоліки такі:
- невідповідність автомобіля стандартам за рівнем шуму;
- деяке збільшення витрати палива;
- необхідність настройки роботи силового агрегату.
Важливо розуміти, що вихлопну систему під конкретну конфігурацію двигуна підбирають на спеціальному стенді. Якщо вносити зміни, то порушиться і баланс роботи вихлопу, що може привести до негативних наслідків і без відчутних плюсів, в разі якщо ви вирішите зробити своїми руками прямоток.
Про автора