Навіщо в автомобілі потрібен клапан вентиляції картерних газів?

Навіщо в автомобілі потрібен клапан вентиляції картерних газів?

Навіщо в автомобілі потрібен клапан вентиляції картерних газів?Одним із вузлів двигуна сучасного автомобіля є клапан вентиляції картерних газів, якщо коротко, то КВКГ. Він відіграє важливу роль, про яку ми розповімо нижче. Також вкажемо на його особливості будови і принцип роботи, вкажемо на важливу складову клапана – мембрану та її значення.

При поломці клапана найчастіше потрібно купити мембрану картерних газів повністю нову, але іноді заміни вимагають і інші елементи виробу. При цьому дана деталь підбирається для конкретного автомобіля спеціально.

Будова і принцип роботи клапана картерних газів

Навіщо в автомобілі потрібен клапан вентиляції картерних газів?Картерні гази складаються з суміші продуктів горіння паливної суміші, а також частки незгорілого палива і повітря, що потрапляє у впускну систему. Сам процес займання супроводжується появою сильного тиску в циліндрі, що призводить до потрапляння цих газів у картер (корпус мотора). Далі вони знову повертаються у впускну систему, щоб знову стати частиною паливної суміші. Це робиться тільки з метою зниження токсичності автомобілів і запобігання сильному забрудненню навколишнього середовища.

Процес повернення відбувається через КВКГ, це його головне призначення. Сам клапан картерних газів складається з таких частин:

  • корпусу з кришкою;
  • мембрани;
  • камери низького тиску і клапана;
  • камери високого тиску;
  • притискної пружини.

Якщо в простій схемі розглядати принцип роботи КВКГ, то він відкриватиметься тільки в один бік, за потоком картерних газів із двигуна у впускну систему. Зворотний рух неможливий, оскільки йому перешкоджає мембрана. Як працює цей пристрій?

Як працює мембрана картерних газів?

Схематично можна вказати на принцип роботи мембрани картерних газів і всього клапана. Процес виглядає таким чином:

  • картерні гази каналами (розташованими в картері) потрапляють у камеру високого тиску;
  • коли тиск піднімається до потрібного рівня, мембрана відгинається;
  • це призводить до відкриття клапана низького тиску;
  • картерні гази каналом, що відкрився, потрапляють у впускну систему;
  • тиск вирівнюється, і мембрана закриває клапан.

Навіщо в автомобілі потрібен клапан вентиляції картерних газів?Коли тиск слабшає, то автоматично мембрана закриває клапан у камері низького тиску. Обсяг таких газів безпосередньо залежатиме від режимів роботи двигуна. На холостих обертах їх потрапляє незначна кількість, але під час збільшення потужності та споживання палива, клапан відкривається на повну силу.

Варто також уточнити, що чим новіший мотор, тим менше утворюється в ньому картерних газів, величина їх генерації становить приблизно 5-7%. У старих і частково зношених двигунах частка генерації вища. Згодом мембрана може забруднитися разом з клапаном, або ж зноситься, в цьому випадку її потрібно поміняти. Для цього купуються спеціальні ремкомплекти або ж окремо нові мембрани.

Про автора

Сергей Гуйда administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем