Чому машина стріляє в глушник?

Dok.UA

Чому машина стріляє в глушник?

Багато власників своїх автомобілів стикалися з явищем, коли глушник стріляє. Таке може статися з різних причин, пов’язаних з несправністю роботи силового агрегату автомобіля. Найчастіше трапляється, коли карбюратор стріляє в глушник, однак це може статися і на інжекторній паливній системі. У будь-якому випадку варто розглянути причини появи різких неприємних ударів з вихлопної системи детальніше, а також з’ясувати до чого призводять їх наслідки.

Чому стріляє в глушник?

Різкі хлопки з системи глушника, схожі на постріли, виникають завжди з однієї причини: паливна суміш не згорає в камері згоряння двигуна і потрапляє в колекторну трубу вихлопної системи, де і догорає під дією температури. За фактом відбувається мікровибух, який ми і чуємо у вигляді пострілу. Якщо паливної суміші потрапляє в систему вихлопу багато, то можна побачити, як глушник стріляє вогнем. Найчастіше це виникає, коли двигун ще не розігрітий, а несправність з попаданням паливної суміші в глушник є. В цьому випадку суміш може спалахнути вже в глушнику, що і призводить до такого явища. Це також дає відповідь на питання, чому вибухнув глушник? Адже в деяких випадках ми отримаємо поломку системи вихлопу з необхідністю проведення ремонту або навіть її заміни.

І так, чому паливна суміш догорає в глушнику, це виникає через:

  • негерметичність випускного клапана;
  • пізнього запалювання, а також проблеми з контактами;
  • порушення газорозподільних фаз;
  • палива низької якості;
  • несправності датчиків інжектора.

Це основні причини. На кожному з пунктів варто зупинитися детальніше.

Негерметичність клапанів

Якщо випускний клапан не відрегульований, а точніше з’являється занадто великий зазор при його посадці в гніздо, то паливна суміш при стисненні поршня потрапляє в вихлоп. В результаті вона догорає вже в колекторі, а ми чуємо хлопки в глушнику. Щоб усунути цю несправність слід відрегулювати клапана двигуна. При регулюванні слід враховувати, що під час роботи мотора метал клапанів нагрівається і трохи розширюється, на це слід брати поправку.

Пізніше запалювання

При пізньому запалюванні також відбувається потрапляння паливної суміші в вихлоп. Момент займання суміші виникає не в оптимальній фазі руху поршня, що призводить до часткового виведення незгорівшего палива в вихлопну систему через випускний клапан. В цьому випадку слід правильно відрегулювати запалювання. Щоб уникнути явища, коли стріляє в глушник, крутити трамблер слід на «плюс».

Якщо виставлення запалювання не усуває проблему, то слід перевірити контакти на проводці і в свічках запалювання. При слабкій іскрі паливна суміш може не запалитися зовсім і весь вміст камери циліндра при наступному такті буде відправлено в колектор.

Порушення газорозподільних фаз

При порушенні газорозподільних фаз теж може виникати ситуація потрапляння незгорілої паливної суміші в вихлопну систему.

У цьому випадку це може з’явитися якщо:

  • несправна робота карбюратора;
  • занадто збагачена суміш;
  • неоптимальне поєднання частки палива в суміші;
  • паливо занадто низької якості, що призводить до порушень детонації паливної суміші.

Подібні варіанти можуть привести до ситуації, схожої на невірну роботу запалювання.

Якщо в автомобілі використовується ремінна передача ГРМ, то розтягування ременя може призвести до викиду в систему вихлопу незгорілої суміші. Щоб дізнатися, що проблема в ремені, слід з’ясувати, коли виникають хлопки. Якщо стріляти в глушник починає при розігрітому моторі, а при холодному цього не відбувається, то велика ймовірність розтягування ременя.

Чому стріляє в глушник інжектор?

Якщо автомобіль оснащений инжекторной паливною системою, то в ньому також можливо явище гучних ударів в глушнику, хоча це зустрічається рідше, ніж в карбюраторної системі. Як і в системі карбюраторного типу, з інжектором можуть виникнути аналогічні збої, але є і відмінності.

Ось типові причини потрапляння незгорілої паливної суміші в вихлоп при інжекторної паливної системи:

  • порушення запалювання;
  • неправильне регулювання клапанів;
  • несправності в електропроводці;
  • порушення роботи датчиків інжектора, які невірно подають дані.

Що буває, коли глушник стріляє?

Якщо ви стали чути постріли з глушника, коли автомобіль працює, то до даного симптому варто відразу ж прислухатися. Одиничний випадок може і не є критичним, але систематичні удари говорять про несправності. Якщо їх ігнорувати, то вони можуть привести до серйозних поломок двигуна і вихлопної системи. Краще відразу звернутися на СТО або усунути поломку самостійно, якщо ви вважаєте себе досить досвідченим механіком.

About the author

admin administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем

Dok.UA