Як зробити свисток в глушник?

Як зробити свисток в глушник?

Змінити звучання роботи двигуна вашого автомобіля часом не просте питання інтересу, іноді це дозволяє зробити тихий глушник своїми руками для авто. Особливо це актуально для власників машин з встановленими прямоточними глушниками. Спортивні низькі нотки радують, але також можуть і втомити, і не тільки самого водія. Що можна зробити в цьому випадку?

Щоб вибрати один з найлегших шляхів зміни звучання роботи двигуна, в тому числі і в сторону зменшення шуму, необхідно придбати, встановити або зробити турбо свисток на глушник своїми руками. Такий свисток краще купити, коштує він не дорого, і функціонально пристосований під відповідний діаметр труби системи вихлопу. Якщо ж ви все-таки хочете зробити його самі, то можете спробувати шляхом проб і помилок знайти своє ідеальне звучання. Майже напевно ви не отримаєте оптимального ефекту з першого разу, і будете допрацьовувати свисток, будьте до цього готові.

Ефект від свистка буде чимось нагадувати роботу флейти глушника. Про тему покупки або виготовлення флейти в вихлопну трубу глушника ми вже писали, і в даній темі цей матеріал теж може виявитися корисним. Ось посилання на детальну інформацію про флейти глушника.

Як зробити глушник голосніше чи тихіше за вашим бажанням?

Ще один плюс свистка в глушник – можливість зробити глушник, який приємно бурчить або видає свист, на зразок роботи турбіни. Ефект буде залежати від моделі свистка, який ви вибрали. При цьому змінюється звучання і в сторону зменшення шуму, якщо мова йде про прямоточний глушник. У загальному випадку свисток можна встановлювати, як на спортивні глушники, так і на стандартні, стокові, заводські моделі. В останньому випадку вам знадобитися купити трубу для глушника, на яку можна коректно закріпити свисток.

Іноді такі свистки, флейти поставляються в комплекті разом з прямоточними глушниками. Щоб вибрати саме таку модель глушника, вам слід акцентувати на ній свою увагу у продавців при виборі запчастини.

Якщо до стандартного глушнику встановити свисток не вийде, то ви можете купити трубу на глушник додаткову з її установкою (зварюванням в глушник), або насадку з нержавійки. Насадка повинна діаметром і формою підходити під правильну роботу свистка, а також повинна дозволяти легко кріпити і демонтувати його. Де купити трубу для глушника або насадку, труднощів не складе. Це можна зробити в будь-якому магазині автозапчастин, орієнтованому на системи вихлопу або замовити її по інтернету на спеціалізованих сайтах.

Як встановлюється свисток глушника:

  • свисток вставляється в трубу глушника або в насадку глушника робочою частиною всередину;
  • прикручується за допомогою кріпильної гайки до нижньої частини труби;
  • додатково закріплюється за допомогою контргайки для того, щоб свисток не загубився під час руху;
  • демонтується свисток в зворотному порядку і на всю процедуру у вас піде не більше 1-2 хвилин.

Як бачите ідея проста, ефект значний, і звертатися зі свистками глушника легко.

Побічні ефекти роботи свистка глушника

Свисток глушника, незважаючи на позитивний ефект зміни звучання автомобіля і зменшення шуму, є додатковим елементом опору руху відпрацьованих газів. Це викликає збільшення ефекту протитечії (назад спрямованого руху відпрацьованих газів у вихлопній системі), а це може зменшити корисну потужність двигуна.

Якщо ви встановили на ваш автомобіль повністю прямоточний вихлоп (заміна всіх компонентів вихлопної системи на спортивні), і тюнінгували двигун, то установка свистка не рекомендується взагалі. Якщо ви міняли тільки глушник на прямоточний, то установка свистка буде цілком цікавим рішенням.

Справа в тому, що сам по собі встановлений прямоточний глушник не дуже сильно впливає на збільшення корисної потужності двигуна. Його купують для звукового ефекту і через стильну насадку на вихлопну трубу. В цьому випадку свисток це додатковий елемент, який поліпшує ефект від роботи вашого авто.

Свисток глушника збільшує ефект протитечії в будь-якому випадку, і може вплинути декілька на налаштований вихлоп і налаштовану роботу двигуна, хоч і незначно. Про це також варто пам’ятати.

About the author

Сергей Гуйда administrator