Який глушник поставити на Пріору?

Який глушник поставити на Пріору?

Необхідність ремонтувати вихлопну систему виникає у будь-якого автомобіля. Дія високих температур, висока вологість, реагенти і сіль на дорогах в зимовий період, все це призводить до руйнування металу, з якого виготовлені деталі вихлопу. Давайте детальніше зупинимося на питаннях: який глушник купити на Пріору (ВАЗ 2170 – ВАЗ 2172), який резонатор поставити на Пріору, зі скількох частин складається глушник на Пріорі і скільки коштує вихлопна система на Пріору у сьододняшіх реаліях?

Є варіанти дешевих глушників українського виробництва, є запчастини дорожче закордонного виготовлення, можна поставити прямоточний (спортивний) вихлоп. Якщо ви зіткнулися з проблемою ремонту вихлопу, як замінити глушник на Пріорі, ми розглянемо нижче в різних можливих варіаціях.

З яких частин складається вихлопна система Пріори?

Вихлопна система автомобіля Пріора (ВАЗ 2170 – ВАЗ 2172) складається з наступних компонентів:

  • колекторна труба: в заводській комплектації має каталізатор або фільтр сажі, що дозволяє задовольнити вимогам екологічної безпеки автомобіля Євро – 3, а пізніше, в останніх моделях і Євро – 4;
  • колектор з’єднується через фланці з резонатором. Резонатор комплектується інтегрованою гофрою, яка дозволяє знизити рівень вібрацій у вихлопі, для Пріори це важливо;
  • через хомут резонатор з’єднується з глушником, це дозволяє швидко зняти глушник Пріори при необхідності його заміни;
  • з задньої частини автомобіля, з зовнішньої частини, можна побачити вихлопну трубу глушника, яку багато автомобілістів прикрашають естетичної насадкою;
  • всі основні вузли вихлопної системи Пріори з’єднуються за допомогою труб в єдину, замкнуту і герметичну систему.

Досить поширеним явищем стала заміна колектора з каталізатором на звичайний, звичний для класики ВАЗа павук (приймальну трубу). Екологічні норми в цьому випадку не виконуються абсолютно, але каталізатор при цьому не «душить» двигун. При перепрошивці електроніки виходить надбавка в потужності і найкраща динаміка автомобіля на певних режимах роботи двигуна.

Найчастіше в Пріорі виникає необхідність міняти глушник. Якщо з’явився неприємний гучний звук при роботі двигуна, то найбільш імовірною причиною є поява прогара в глушнику. Часто виникає ситуація, коли вихлопна система тріщить при розгоні Пріори. Найбільш поширеною причиною такої ситуації є руйнування внутрішніх перегородок в банці глушника. При певних оборотах двигуна це помітно позначається на звуці. У будь-яких таких ситуаціях найкращим рішенням буде встановити глушник на Пріору абсолютно новий.

Скільки коштує глушник на Пріору?

Розглянемо, який глушник краще на Пріору, а також яка вартість варіантів, представлених на нашому ринку. Які є цінові сегменти і орієнтовна вартість на поточний момент. За прикладом глушника, можна зробити аналогічний висновок і з приводу того, який резонатор краще на Пріору, а також, скільки коштує резонатор на Пріору? Виробники глушників, як правило, виробляють і резонатори для обраних ними моделей автомобілів, включаючи і ВАЗ 2170 – ВАЗ 2172.

Варіанти глушників на Пріору, (ціни наводяться в у.о. в доларовому еквіваленті, через значне коливання курсу національної валюти):

  • дешевий варіант глушника – тонкостінний глушник українського виробництва зі звичайної чорної сталі (фарбований), з товщиною сталі на банці 0,8 – 1,2 мм. Ціна виробу коливається в межах 10 – 15 у.о.;
  • стандартний глушник з чорної сталі (фарбований), з товщиною сталі на банці 1,5 мм вітчизняного виробництва. Ціна виробу коливається в межах 17 – 28 у.о. (Залежить від виробника);
  • стандартний глушник з оцинкованої сталі українського виробництва, з товщиною сталі на банці 1,5 мм. Ціна виробу коливається в межах 25 – 30 у.о.;
  • стандартний глушник з алюмінізованої сталі європейського виробництва, як правило, польського. Товщина сталі на банці 1,5 мм, ціна виробу коливається в межах 25 – 30 у.о.;
  • глушник з нержавіючої сталі, при номінальній товщині сталі на банці глушника має найбільший термін експлуатації, ціна вироби від 35 у.о. і вище

Вибір варіанту глушника залишається за вами. Єдину рекомендацію, яку можна дати – не варто купувати занадто дешевий і легкий по вазі (в порівнянні зі стандартним заводським варіантом) глушник. В цьому випадку ви ризикуєте новою позачерговою поломкою глушника.

Який прямоток краще поставити на Пріору?

Ще один варіант ремонту вихлопної системи – це установка прямоточного (спортивного) глушника. Є два варіанти, як зробити прямоток на Пріору. Давайте розглянемо, який прямоток краще на Пріору, і як поставити прямоток на Пріору?

Вибір прямоточного глушника повинен прямо залежати від того, скільки коштів ви готові вкласти в таку модернізацію.

У зв’язку з цим існує два, по бюджету, варіанти прямотоків:

  • фірмовий (відомих світових виробників) прямоточний глушник з нержавіючої сталі;
  • вітчизняні прямотоки з оцинкованої сталі, розраховані на штатну установку.

Перший варіант вимагає серйозних капіталовкладень, а також істотних змін у вихлопній системі автомобіля. Другий варіант бюджетний, він дозволяє встановити прямоточний по конструкції глушник на стандартне заводське кріплення. Такий монтаж дозволяє при бажанні встановити назад штатний варіант глушника.

Який прямоток поставити на Пріору, вирішувати вам. Головне, що є вибір. І в тому і в іншому випадку ви отримаєте зміни звучання роботи двигуна. І в тому і в іншому випадку ви отримаєте оригінальну насадку на глушник з відполірованої нержавіючої сталі. Сумарний ефект буде краще від першого варіанту, але якщо ви взагалі хочете поекспериментувати з прямотоком, то другий варіант можна вибрати в якості альтернативи при ремонті вихлопної системи Пріори.

І останнє, який прямоточний вихлоп безшумний краще на Пріору? Краще брати надійних виробників, так як з часом у бюджетних моделей може видуватися шумоїзоляційний матеріал, що призведе до більш гучної роботи автомобіля.

Якщо вас не особливо влаштовує звук роботи прямотока спочатку, він здається вам гучним. В цьому випадку можна порекомендувати установку якісного прямоточного резонатора. У деяких випадках встановлюють спарені прямоточні резонатори (вони в системі вихлопу йдуть один за іншим, через невеликий з’єднувальний патрубок). Такий підхід дозволяє домогтися цікавого звучання, одночасно зі спортивними нотками і в досить приємному звуковому діапазоні.

About the author

Сергей Гуйда administrator