Яка гофра глушника краще?

Яка гофра глушника краще?

В багато сучасних автомобілів в якості стандартної комплектації в вихлопну систему встановлюють гофру. Гофра глушника – це віброкомпенсатор, призначений для часткового зменшення та гасіння рівня коливань, які передаються від працюючого двигуна в вихлопний тракт. Так вдається вберегти компоненти системи вихлопу, а також збільшити їх термін експлуатації. Це буде справедливо і для підвісів, що забезпечують не жорстке кріплення вихлопної системи до днища кузова.

За рахунок того, що гофра глушника є гнучким елементом, вона часто першою виходить з ладу. Це відбувається тому, що на неї припадають ще й додаткові механічні навантаження, крім температурних і корозійних. Якщо міняти віброкомпенсатор, то який вибрати, адже на ринку пропонується досить багато різних варіантів і виробників, яку купити гофру глушника найкраще, цій темі і присвячена ця стаття.

Типи конструкцій

Перед описом варіантів для покупки, врахуємо один момент, а саме типи конструкцій гофри. У загальному вигляді існують такі принципові моделі:

  • з принципом роботи на стиск і розтяг. Тут гофру встановлюють під випускним колектором, і вона має посилений варіант виконання. Обмеження по довжині для таких виробів становить до 150 мм.;
  • з принципом роботи на вигин. Такі деталі встановлюють в приймальну трубу, найчастіше до каталізатора, але є й інші варіанти заводського монтажу. Обмеження на довжину для таких варіантів складає до 400 мм.

Щоб вибрати кращий варіант для свого автомобіля, необхідно відразу вибрати деталь правильно. Під правильним вибором розуміється відповідність призначення віброкомпенсатора, його довжина, а також діаметр вхідного і вихідного патрубків. Діаметр виробу повинен відповідати діаметру труб системи вихлопу.

Варіанти гофри вихлопної системи

Тепер зупинимося на такому питанні, які варіанти гофри глушника бувають з точки зору їх будови. Всі ми розуміємо, що бувають недорогі запчастини, а є варіанти подорожче і з різними варіантами зовнішнього захисту. Різні виробники пропонують свої товари, що з цього вибрати?

Тут можна виділити наступні типи з точки зору їх будови і кількості шарів. Наведемо їх:

 

  1. Внутрішній захисний шар – може бути виконаний у вигляді обплетення (Innerbraid) або пластинчастої гофри (Interlock), є типи з одним з гофрованих шарів, бюджетні моделі не мають внутрішнього захисту.
  2. Сам гофрований шар – може складатися з двох шарів, але найчастіше при внутрішньому захисті це один шар. Даний елемент і покликаний компенсувати коливання.
  3. Зовнішній захисний шар – виконаний з сітки або у вигляді кольчуги (hydra). Цей елемент захищає сам виріб від зовнішніх механічних навантажень, ударів, влучень каменів, це дає можливість довше служити деталі.

З практичної точки зору і на випробуваннях кольчужний захист виявився кращим за обплетення. Він в змозі більше витримати навантажень, краще захищає, а також довше служить. Це ж стосується і наявності внутрішнього захисту. Interlock виявився більш надійним і довговічним варіантом в порівнянні з внутрішньої опліткою, хоча ціна покупки у нього і буде вище. Відсутність внутрішнього захисту безпосередньо буде пов’язано з терміном служби деталі в гіршу сторону.

Яку гофру глушника купити?

Будь-який елемент віброкомпенсатора системи глушника виготовляється з нержавіючої сталі, але термін служби підсумковий у різних деталей буде відрізнятися. Яку ж гофру купити з точки зору якості, надійності і тривалості терміну експлуатації?

За собою ми залишимо право на рекомендацію. Тут найкраще буде вибрати гофру глушника з наявністю внутрішнього захисту типу Interlock (підігнані одна до одної пластини з нержавіючої сталі). Внутрішній гофрований шар в цьому випадку може бути і один. Зовнішній захист краще забезпечується за допомогою кольчужної сітки. Якщо критерій ціни не є жорстким, і ви не шукаєте строго бюджетну запчастину, то розгляньте варіант заміни гофри з описаними параметрами.

Про автора

Сергей Гуйда administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем