Як замінити і як вибрати гофру глушника?

Dok.UA

Як замінити і як вибрати гофру глушника?

Гофра глушника (віброкомпенсатор) – це компонент вихлопної системи, який відповідає за часткову компенсацію вібрацій. Коливання або вібрації виникають при роботі двигуна, а також під час руху автомобіля, і гофра в змозі знизити коливальні навантаження. Гофра вихлопної системи часто встановлюється на заводах виробниках автомобілів в якості штатної запчастини.

Якщо ви зіткнулися з необхідністю заміни гофри глушника, то вам потрібна нова запчастину. Гофри не ремонтуються, при виході з ладу даного вироба, його слід тільки міняти.

Перед придбанням такої деталі виникає питання, яку купити гофру вихлопу, а також, яка гофра найкраща? Ми розглянемо ці питання, а також торкнемося теми, як замінити гофру.

Яку гофру глушника купити?

Строго кажучи, гофри вихлопної системи бувають двох типів: які працюють на компенсацію поздовжніх і компенсацію поперечних коливань. Є також універсальні варіанти. Гофру можна умовно назвати герметичним амортизатором системи вихлопу.

Віброкомпенсатори встановлюють в різних частинах системи вихлопу. Найчастіше після приймальні труби або після каталізатора. Є варіанти установки після колекторної труби або після резонатора і перед глушником. Однак суті це не змінює. Головне завдання гофри – компенсація коливань. Особливо важливою ця деталь стає при компенсації резонансних коливань, що виникають у вихлопній системі від роботи двигуна.

Питання, яку гофру глушника купити, зводиться до відповіді – тільки якісну. Висока якість цієї запчастини дуже важлива, тому що це дозволить деталі служити довгий час, а також успішно виконувати своє завдання. Ми вам запропонуємо 3 типа гофри, які, на наш погляд, варті уваги, вони в асортименті пропонуються на нашому ринку.

Гофра Innerbraid (гофра Іннербрейд)

Гофра Innerbraid виробляється в Китаї. Матеріал виготовлення, який використовується, це нержавіюча сталь, що добре позначається на якості і довголіття. Гофра цієї моделі має різні довжини і розрахована під різні діаметри. Основна частина виробу складається з 3-х шарів обплетення. Це забезпечує герметичність і високий коефіцієнт рухливості. Відмінною особливістю гофри цієї торгової марки є наявність видимого стандартного обплетення у внутрішньому просторі вироби.

Гофра цього бренду відрізняється помірною ціною, і гарною якістю. Часто цей варіант гофри використовується на вітчизняних автомобілях.

Гофра Interlock (гофра Інтерлок)

Гофра Interlock виробляється в Польщі або в Китаї. Причому якість виготовлення польських або китайських виробів суттєво не відрізняється і є високим. Як і попередній варіант, гофра Інтерлок має три шари: два шари обплетення і один внутрішній шар у вигляді гофрованої труби типу металорукава.

Віброкомпенсатор цього виготовлення високо цінується серед власників не тільки вітчизняних автомобілів, але і іномарок різних років випуску. Відмінною особливістю гофри є необхідність появи більшого навантаження для початку спрацьовування процесу компенсації коливань, в порівнянні з іншими моделями.

Якщо дивитися на внутрішню будову гофри Interlock, то можна побачити не шар обплетення, як у випадку з гофрой Іннербрейд, а пластини металорукава. Кільця деталі зроблені з відполірованої нержавіючої сталі.

Гофра Кольчуга (гофра Hydra)

Гофра Hydra або гофра Кольчуга виготовляється на заводі в Німеччині і є виробом високої якості. Хоч даний варіант гофри і є більш дорогим, в порівнянні з попередніми варіантами, але він також і буде найбільш якісним. Особливістю гофри є можливість компенсації не тільки поперечних, а й поздовжніх коливань.

Гофра Кольчуга виготовляється з нержавіючої високоякісної сталі. Виріб має також три шари. Два шари, це еластичний металлорукав, а третій шар це кольчужна сітка, що захищає металорукав від механічних пошкоджень. Кільця гофри виконані з відполірованої нержавіючої сталі і мають спеціальний видавлений штамп «Hydra».

Деякі моделі під торговою маркою Hydra мають зовнішній шар, виконаний з стандартного обплетення, але рекомендуємо ми саме кольчужний шар. Вироби під цим брендом широко встановлюються на нові німецькі автомобілі в Німеччині. Такий тип гофри підходить найкраще для двигунів з поздовжнім розташуванням, які мають V-подібний тип.

Як замінити гофру глушника?

Кращим способом заміни гофри глушника є надання всього комплексу робіт спеціалізованому автосервісу. Але якщо ви зважилися самостійно замінити гофру, то вам будуть потрібні не тільки стандартні інструменти, але і уміння поводитися з болгаркою і зварювальним апаратом. Більш того, ви повинні мати навички зварювальних робіт по нержавіючої сталі.

Якщо ви зважилися самостійно виконати всю роботу, то послідовність дій буде наступною:

  • демонтаж частин вихлопної системи, куди буде встановлена ​​гофра, або де вже встановлена ​​стара гофра;
  • болгаркою зрізається стара гофра, причому враховуються всі відстані;
  • місця зрізу зачищають;
  • з двох сторін приварюється нова гофра глушника;
  • місця зварних швів зачищаються і покриваються термостійкої фарбою (бажано).

Якщо ви не впевнені, що зможете весь комплекс робіт виконати самостійно, то краще довіритися професіоналам. Гофра не дешева деталь, а непрофесійний підхід до її встановлення може зіпсувати цю запчастину.

About the author

Сергей Гуйда administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем

Dok.UA