Як відремонтувати глушник на Ауді 80?

Як відремонтувати глушник на Ауді 80?

Хоча заводський вихлоп на легковому автомобілі Audi 80 гарної якості з алюмінізованої банки і сполучними трубами з нержавіючої сталі, але і авто вже багато років як не випускають. Тому заміна або вже необхідна, або її робили кілька разів на автомобілі.

Якщо старий глушник на Ауді 80 вийшов з ладу через старість і ремонту не підлягає, то кращим варіантом буде покупка нової запчастини. У зв’язку з деякою популярністю цього авто в минулому, деталі на вихлопну систему до нього ще можна знайти на нашому ринку.

Давайте розглянемо питання, який глушник для Ауді 80 краще, як провести ремонт і заміну його на авто, а також скільки коштує глушник на Ауді 80? Але спочатку зупинимося на демонтажі старого глушника.

Як зняти глушник на Ауді 80?

Якщо ви купили новий глушник до Audi 80 і плануєте його заміну самостійно, розгляньте також стан хомута, що з’єднує труби резонатора і глушника. Часто буває ситуація, коли з’єднання під болт хомута розкрутити не виходить, тоді його зрізають болгаркою, а на його місце ставлять новий хомут. Краще купити новий хомут, а також пов’язаний з глушником гумовий підвіс. Гуми на резонаторі можна також попутно замінити, іноді вони продаються в комплекті.

Глушник на Ауді 80 знімається так:

  • розкручується або зрізається (якщо є новий) хомут;
  • розгляньте стан ущільнювального кільця, швидше за все його заміна не буде потрібна, його потрібно просто почистити;
  • глушник знімається з підвісу і можна встановлювати нову запчастину;
  • кільце ущільнювача можна посадити на герметик, щоб виключити можливість появи зазору і виникнення непотрібних шумів.

Сам процес заміни не особливо складний і його може провести навіть початківець автомеханік. Єдине ускладнення може викликати демонтаж старого глушника, але болгарка в допомогу, якщо процес виявиться дуже запущеним.

Який вибрати глушник для Ауді 80?

На нашому ринку автозапчастин найбільшої популярності набули для цієї моделі авто деталі вихлопної системи українського і польського виробництва. Хоча ще можна знайти в непоганому стані б/у глушник «рідної» збірки, але його покупка це великий ризик. Тут краще купувати нову запчастину.

Якщо брати вітчизняний виріб, то це буде зроблений за аналогією з оригінальною деталлю глушник. Збірка зварного типу зі звичайної чорної сталі, що має передпродажне фарбування. Не витрачайте гроші на такий глушник зроблений з тонкої сталі, його термін життя буде недовгий і вам знову буде потрібна заміна глушника.

Польський глушник (типовий його представник виробництва компанії Polmostrow), зроблений зі сталі, що має алюмінієве покриття. Так звана алюмінізована сталь. Ці вироби більш якісні, ніж українські аналоги, але і коштують вони трохи дорожче. За рахунок захисного алюмінієвого шару, термін експлуатації такого глушника трохи вище, в порівнянні зі звичайною чорною сталлю.

Одна особливість, польські глушники робляться зі звичайної чорної сталі, що має шар алюмінію на поверхні. Деякі продавці нечесно намагаються видати це за нержавійку, але така сталь нержавейкою не є.

І до речі, якщо готові витратитися на глушник з нержавійки, то такі пропозиції теж зустрічаються. Він буде дорого коштувати, але є всі шанси що він зможе пережити і сам автомобіль з часом.

About the author

Сергей Гуйда administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем