Полум’ягасник колекторний з фланцями

Полум’ягасник колекторний з фланцями

Що дає полум’ягасник, якщо його встановити в вихлопну систему автомобіля? Навіщо взагалі встановлювати цей додатковий компонент в систему глушника? Давайте зупинимося трохи докладніше на такому виробі, а також розглянемо варіанти його застосування і користь, яку він приносить.

Навіщо потрібен полум’ягасник колекторний?

Полум'ягасник колекторний з фланцями

За своїм зовнішнім виглядом і будовою полум’ягасник нагадує невеликий круглий резонатор. Однак він розрахований на значно більші температурні і інші навантаження, тому його встановлюють в колектор або відразу за колектором. Деталь виготовляють цілком з нержавіючої сталі, що дозволяє їй довго служити.

Полум’ягасник колекторний має прямоточну конструкцію і дозволяє знизити навантаження від звукової хвилі, що передається резонатору і глушнику. Деталь абсолютно незамінна, якщо ви вирішили повністю видалити з вихлопної системи каталітичний нейтралізатор (каталізатор). В цьому випадку зниження навантаження на вихлоп дуже важливо забезпечити, так як раніше цю функцію грав сам каталізатор.

Варіанти монтажу полум’ягасника є наступні:

  • його вваривают в корпус каталізатора, при цьому сам каталізатор повністю видаляють звідти;
  • його встановлюють замість каталізатора на те ж саме місце і під такий же спосіб кріплення.

Перший варіант передбачає багато зварювальної роботи, не кажучи про те, що вам доведеться акуратно розпиляти корпус каталізатора. Другий навпаки, дуже простий, і не займає багато часу. Чому це так?

Особливості монтажу полум’ягасника з фланцями

Полум’ягасник колекторний з фланцями має такі особливості:

  • він має фланці з обох сторін;
  • його розміри точно відповідають розмірам каталізатора в корпусі;
  • спосіб кріплення полум’ягасника збігається з методом монтажу каталізатора в корпусі.

Полум'ягасник колекторний з фланцями

Таким чином ви видаляєте з вихлопної системи зламаний каталізатор, а на його місце встановлюєте полум’ягасник. Це найбільш бюджетний і швидкий спосіб ремонту авто, якщо остаточно вийшов з ладу каталізатор. Не рекомендується ставити просто трубу на це місце. Так ви зменшуєте термін служби всієї іншої системи вихлопу.

Описаний варіант полум’ягасника виробляють спеціально під конкретні моделі і марки автомобілів. Це і зрозуміло, інакше не можна забезпечити простоту монтажу даної деталі в вихлопну систему окремо взятого автомобіля. Більш детально розглянути цей тип полум’ягасників колекторних ви можете на сайті компанії «Глушители.ЗП».

Про автора

Сергей Гуйда administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем