Колекторний полум’ягасник – для чого він потрібен?

Колекторний полум’ягасник – для чого він потрібен?

Колекторний полум'ягасник - для чого він потрібен?У нашій країні значну популярність набула практика повного видалення каталітичного нейтралізатора (каталізатора) з вихлопної системи автомобіля під час ремонту вихлопу. Логіка проста, каталізатор коштує досить дорого, його заміна виллється в копієчку. А якщо врахувати, що особливих перевірок і штрафів за перевищення норм на викиди шкідливих речовин від автомобіля немає (або поки немає), та ще сам каталізатор «душить» двигун, знижуючи його корисну потужність, то висновок напрошується сам.

Що можна поставити замість каталізатора? Вихід із ситуації бачиться в двох можливостях:

  • установкою замінника каталізатора;
  • установкою колекторного полум’ягасника.

Перший варіант заміни – це звичайний патрубок з фланцями замість каталізатора, такий патрубок є простим продовженням вихлопного тракту і не несе ніякого корисного навантаження, і навіть деяку шкіду.

Другий варіант заміни – колекторний полум’ягасник куди цікавіший варіант, хоч за ціною він і буде трохи дорожче звичайного замінника, але це все одно не зрівняється з вартістю нового каталізатора.

Що таке колекторний полум’ягасник?

Колекторний полум'ягасник - для чого він потрібен?Полум’ягасник колекторний є виріб, виконаний за принципом резонатора, за винятком одного з денець, зроблених у вигляді воронки. Полум’ягасник складається з внутрішньої частини – воронки денця минає в перфоровану прямоточну трубу, і зовнішньої частини – банки полум’ягасника.

Всі складові частини колекторного полум’ягасника виготовляються з жароміцної нержавіючої сталі, здатної витримувати температурні навантаження і дію інших руйнівних факторів.

Для чого потрібен колекторний полум’ягасник:

  • він дозволяє знизити температуру вихлопних газів при русі їх по тракту, що дає можливість збільшити термін служби резонатора і глушника після видалення каталізатора;
  • він компенсує пікові низькі частоти, що виникають при детонації паливної суміші в камері згоряння двигуна, це дає можливість зробити тихіше роботу вашого автомобіля;
  • він трохи знижує швидкість руху вихлопних газів, що зменшує навантаження на резонатор.

Таким чином, трохи переплативши за колекторний полум’ягасник, ми отримуємо кілька корисних якостей, чого не відбувається при заміні каталізатора на звичайну трубу з кріпленнями (замінник каталізатора).

Як встановлюється колекторний полум’ягасник?

Колекторний полум'ягасник - для чого він потрібен?Установку колекторного полум’ягасника замість каталізатора найкраще довірити фахівцям. Однак якщо ви добре володієте зварюванням, і у вас не виникає проблем з подібного роду роботою, то можна заміну зробити і самостійно.

Важливо уточнити, що полум’ягасники колекторні бувають різної довжини і діаметру, тому можна підібрати потрібний варіант саме під ваш автомобіль. Це потрібно враховувати при виборі полум’ягасника.

Давайте поетапно розберемо, що потрібно зробити, щоб полум’ягасник колекторний замінити самостійно:

  • знімаємо старий каталізатор;
  • відрізаємо болгаркою частину корпусу каталізатора, що відповідає довжині полум’ягасника колекторного, при цьому вся внутрішня частина старого каталізатора видаляється автоматично;
  • зачищаємо зрізані краї;
  • ввариваємо полум’ягасник на місце вирізаної частини в старий корпус каталізатора;
  • встановлюємо нову систему назад в вихлоп;
  • міняємо лямбда зонд на обманку лямбда зонда, це дасть можливість уникнути помилки на панелі приладів в салоні автомобіля про несправності вихлопної системи (вона обов’язково з’явиться після видалення каталізатора);
  • обробляємо зварювальні шви термостійкої фарбою (бажано).

Весь комплекс робіт закінчено.

Особливості установки колекторного полум’ягасника

Колекторний полум'ягасник - для чого він потрібен?Щоб зручніше було вваривать полум’ягасник в старий корпус каталізатора, дві частини корпусу слід якісно закріпити або тимчасово приварити до нього кронштейн. Таке пристосування полегшить зварювальні роботи. По закінченню зварювання кронштейн зрізається болгаркою.

На коллекторному полум’ягаснику є спеціальний бортик по периметру кола. Він призначений для зварювання полум’ягасника в вихлопну систему, а точніше в корпус старого каталізатора. Зварні роботи слід проводити якісно, ​​щоб уникнути дрібних дірок. Також потрібно враховувати, що зварні роботи будуть проводитися по нержавіючої сталі.

Про автора

Сергей Гуйда administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем