Звичайна ситуація для авто з пробігом під 130-160 тисяч, коли починаються проблеми з каталізатором. У нашій країні ця проблема може початися і раніше через якість бензину. Що робити, якщо автомобіль не може розігнатися на трасі, а на підвищених обертах «провалюється» потужність? Одна з найпоширеніших причин – забиті стільники каталізатора (каталітичного нейтралізатора).
Які можуть бути рішення в цій ситуації:
Ось на останньому варіанті ми і зупинимо увагу. Він досить популярний, так як дозволяє вирішити ряд проблем. Наприклад, машина буде швидше їздити, відпрацьовані гази будуть впорядковано рухатися по системі вихлопу, звук стане більш м’яким, якщо порівнювати з простим видаленням каталізатора з вихлопної системи.
Стронгер – варіант виконання полум’ягасника, де замість звичайних отворів усередині труби розташовуються лопатки, розташовані по спіралі. Установка стронгера передбачається в строго правильному напрямку, по ходу руху струменя відпрацьованих газів.
Біля кожної лопатки є отвір, як і у полум’ягасника, який дозволяє компенсувати частину звукової хвилі. Через такий отвір буде поглинатися частина звуку спеціальним термостійким матеріалом, розташованим в корпусі стронгера. Такий матеріал може витримати температуру 2000 градусів.
Що ми маємо:
Тепер про те, як встановити стронгер в корпус каталізатора.
Щоб встановити стронгер в корпус каталізатора вам необхідно виконати наступну послідовність дій:
Якщо ви зробите всю роботу самі, то витрати будуть істотно нижче, ніж покупка нового каталізатора. Є станції техобслуговування, які виконують подібного роду заміну, варто звернутися до них, якщо ви не хочете робити все самостійно.
About the author