Як підняти глушник на ВАЗ 2107?

Dok.UA

Як підняти глушник на ВАЗ 2107?

Є одна проблема у власників сьомої моделі ВАЗа, – сполучна труба вихлопної системи і каталізатор (каталітичний нейтралізатор), розташовуються дуже низько від поверхні проїжджої частини. Візуально можна побачити, як ця частина вихлопної системи знаходиться нижче всіх інших подкузовних елементів. Особливо це стосується моделей ВАЗа на базі сімки з каталізатором Євро-3 стандарту.

Проблема низько розташованих елементів вихлопної системи пов’язана з тим, що сам кузов з нижньої сторони на ВАЗ 2107 з самого початку не був розрахований на установку туди каталізатора. При цьому конструктори не передбачили в рельєфі нижньої частини кузова простір під каталізатор, тому його просто вивели нижче. Для деяких моделей ВАЗ 2107 з каталізатором зазначено в паспортних даних, що відстань від проїзної частини до нижньої точки каталізатора становить 90мм за стандартом.

В реаліях наших доріг це дуже мало, тому власники таких сімок часто скаржаться на ситуації, коли трубою вихлопної системи або каталізатором зачіпають виступаючі елементи проїжджої частини, (на ямах, на дорозі або при переїзді «лежачих поліцейських»). Ось і виникає питання, як підняти глушник ВАЗ-2107, а точніше ту його частину, що пов’язана з каталізатором.

 Як зробити глушник на ВАЗ 2107 вище в місці розміщення каталізатора?

Щоб відремонтувати глушник ВАЗ 2107 в цій точці, ви можете скористатися одним із запропонованих методів, хоча в деяких випадках вони досить сумнівні.

Метод 1: його використовують досить часто на СТО, а сенс операції полягає в тому, що за допомогою дерев’яного бруса і домкрата підняти каталізатор чисто механічно. Найгірший метод, тому що при спробі створити потрібне зусилля і підняти глушник можна пошкодити труби або зварні з’єднання. Кріпиться глушник на ВАЗ 2107 за допомогою муфт, можна пошкодити трубу в районі муфти, і тоді точно буде потрібен великий ремонт.

Ще цей метод поганий тим, що каталізатор не можна занадто наближати до нижньої частини кузова. Він дуже гріється, а це може привести до прогорання кузова і навіть пожежі. Конструктори хоч і допустили помилку, розмістивши так низько цю частину вихлопу, однак вони врахували температурний режим, в якому він працює. Між каталізатором і кузовною частиною, і іншими подкузовними елементами має бути простір.

Метод 2: зрізається частина труби сполучної в районі каталізатора. Трубу потрібно демонтувати і зрізати кілька міліметрів, а потім приварити назад. Ця частина вихлопної системи автоматично підніметься.

Недолік методу – потрібно вгадати, наскільки міліметрів зрізати трубу, тут важливо не промахнутися, так як каталізатор не можна занадто наближати до кузова з нижньої частини. Однак якщо ви зробите все правильно, то зможете збільшити кліренс.

Метод 3: досить популярний в народі, але не зовсім коректний, плюс можуть виникнути проблеми у власника авто з шкідливістю викидів СО2 і відповідними штрафами. Йдеться про повне видалення каталізатора і заміні його на стандартну для сімки трубу. Нашу проблему це повністю вирішує, проте не вирішує проблеми техогляду або збільшених викидів шкідливих речовин. Якщо ваше авто перевірять на викиди і відповідності стандарту «Євро», то можуть бути проблеми.

Якщо все ж низько знаходиться сам глушник

Якщо у вашому ВАЗ 2107 все ж низько став розташовуватися глушник, то вам слід перевірити стан гумок – кріплень, якими кріпиться глушник під кузовом. Якщо одна порвалася, то глушник буде провисати і зачіпати виступаючі частини проїжджої частини під час руху. Така ж ситуація може виникнути, якщо гумові кріплення сильно розтяглися від поганої якості і часу. У такій ситуації потрібно замінити всі кріплення на нові, і проблема буде вирішена.

Іноді низьке положення тільки встановленого глушника може виникнути через нестандартний кут сполучних труб, в цьому випадку, перед установкою переконайтеся, що такого дефекту не виникне, і виправте його при наявності.

About the author

Сергей Гуйда administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем

Dok.UA