Найчастіше поломка гофри вихлопної системи позначається на різкій зміні звучання роботи двигуна. Якщо справа саме в гофрі, то в ній пошкоджується сам гофрований патрубок і зношується захисне обплетення, утворюється прогар. Це призводить до необхідності зробити ремонт гофри глушника, коли міняти її обов’язково.
Вибір гофри глушника
Перед тим як ви заплануєте нову гофру для глушника купити, вам слід розібратися, яка саме підходить під вихлопну систему вашого автомобіля?
Найпростішим буде купити таку саму, як стояла до неї. Якщо ви не пам’ятаєте, то при виборі важливо врахувати інсталяційний діаметр гофри, її довжину і призначення.
Щодо призначення, гофри бувають двох типів:
- гофри, що працюють на стиск (встановлюються вертикально під випускним колектором) і стискаються і розтискаються при роботі;
- гофри, що працюють на вигин (встановлюються горизонтально, найчастіше між приймальною трубою і каталізатором, або між резонатором і глушником).
Якщо ви правильно визначили тип гофри і придбали її, то ви можете заїхати на найближче СТО і дізнатися, скільки коштує приварити гофру на глушник, або ж зробити всю роботу по установці самостійно, якщо вирішили заощадити. В останньому випадку ми розповімо, як це зробити.
Як замінити гофру на глушнику?
Для цього вам знадобитися «болгарка» і зварювальний апарат, а також уміння працювати з цими інструментами. Гофра глушника завжди ставиться внахлест на трубу вихлопної системи, і перед заміною вам необхідно спочатку демонтувати стару і пошкоджену гофру.
Етапи заміни гофри:
- демонтуємо колекторну чи прийомну трубу, або ту ділянку вихлопу, куди планується установка гофри;
- проводимо демонтаж старої гофри. При цьому слід видалити старий зварений шов не пошкодивши трубу вихлопу, і видалити стару гофру, це потрібно акуратно зробити болгаркою або зубилом;
- якщо ви придбали гофру глушника з запасом довжини, то ви можете просто зрізати болгаркою трубу на місці зварного шва і таким чином видалити стару гофру;
- встановлюємо нову гофру і прихоплюємо її зварюванням;
- обварюем її зварюванням так, щоб домогтися якісного і герметичного з’єднання;
- ставимо цю частину вихлопної системи на місце, при цьому дуже важливо простежити, щоб гофра перебувала не під навантаженням (з вигином або в стисканні).
Заміна гофри глушника не видається дуже складною, якщо ви в змозі самостійно демонтувати і встановити назад частини вихлопу, де встановлюється гофра, а також непогано володієте зварювальним апаратом та інструментарієм.
Важливий момент
Перед тим, як поставити нову гофру важливо спробувати зрозуміти причину виходу з ладу старої гофри. Адже якщо стара деталь прийшла в непридатність через те, що на неї випадало велике навантаження, яке та не витримала, то дану несправність слід усунути, щоб в короткий час та ж доля не спіткала нову гофру.
Наприклад, при зносі подушки двигуна або сильно розтягнутих гумових кріпильних компонентах глушника. У цих ситуаціях навантаження на гофру збільшується, і вона цілком може вийти з ладу внаслідок того, що працює в режимі, який не передбачений її функціональними можливостями.
Про автора