Чи потрібна термострічка для випускного колектора?

Чи потрібна термострічка для випускного колектора?

Чи потрібна термострічка для випускного колектора?Є ще одна практика самостійного опрацювання вихлопної системи автомобіля, яка набула деякого поширення не так давно. Йдеться про термоізоляцію випускного колектора автомобіля, а також про термоізоляцію труб глушника. Така обробка здійснюється за допомогою спеціальної універсальної термострічки і є елементом тюнінгу вихлопу. Варто трохи детальніше зупинитися на питанні: термострічка для глушника для чого потрібна, а також чи потрібна взагалі?

Що дає термострічка для глушника?

Зупинимося на номінальних (заявлених) перевагах обробки колектора і труб глушника термострічкою.

Якщо ви оберне термострічкой колектор, то ви отримаєте:

  • поліпшення звуку від роботи двигуна, особливо для прямотоків;
  • збереження високої температури відпрацьованих газів, що буде зменшувати їх щільність і збільшить швидкість їх руху по вихлопного тракту;
  • додатково охороняє підкапотний простір від зайвого нагрівання від колектора і вихлопу.

Чи потрібна термострічка для випускного колектора?При цьому сама термострічка здатна витримати температуру близько 1100ºС, і має високі зносостійкі якості. Де купити термострічку для глушника? Це універсальний матеріал, і його можна придбати в автомагазинах або будь-яких інших, відповідних даній групі товару маркетах. Єдина вимога – високі показники термостійкості.

Так це виглядає відносно номінальних параметрів, після застосування термострічки в вихлопі. Проте чи так це насправді?

«Підводні камені» застосування термострічки в глушнику

Чи потрібна термострічка для випускного колектора?Особисто, на думку автора статті, застосування в вихлопі термострічки невиправдане, виняток становлять повністю тюнінговані: вихлопна система, двигун і паливна система автомобіля. Тут додаткові переваги, що забезпечує термострічка, можуть зіграти позитивну роль при спробі знайти корисні кінські сили і отримати унікальний спортивний звук роботи двигуна. В інших випадках немає жодного сенсу робити термоізоляцію вихлопних труб і колектора.

Недоліки обертання термострічкою колектора і труб глушника:

  • збереження температури вихлопних газів при русі по вихлопному тракту може призвести до швидкого виходу з ладу каталізатора (каталітичного нейтралізатора). Каталізатори розраховані на строго певний температурний діапазон роботи;
  • висока температура відпрацьованих газів швидше буде виводити з ладу штатні резонатор і глушник. Внутрішні компоненти цих деталей будуть швидше вигоряти;
  • термострічка буде утримувати вологу між трубами або колектором і самої обмоткою, що прискорить корозійний процес (хоча це можна і передбачити);
  • зважаючи на практичну безглуздість обмотки труб глушника в стоковому виконанні вихлопної системи, ви витратите свій час і гроші на цю процедуру.

Якщо ви не плануєте установку повністю спортивної системи вихлопу на своєму автомобілі, за умови, що всі компоненти виготовлені з нержавіючої сталі, то застосування термострічки для глушника не варто робити. І ніяких помітних переваг ви не отримаєте.

Про автора

admin administrator



Подобрать выхлопную систему на любой автомобиль - сайт выхлопных систем