Є ще одна практика самостійного опрацювання вихлопної системи автомобіля, яка набула деякого поширення не так давно. Йдеться про термоізоляцію випускного колектора автомобіля, а також про термоізоляцію труб глушника. Така обробка здійснюється за допомогою спеціальної універсальної термострічки і є елементом тюнінгу вихлопу. Варто трохи детальніше зупинитися на питанні: термострічка для глушника для чого потрібна, а також чи потрібна взагалі?
Що дає термострічка для глушника?
Зупинимося на номінальних (заявлених) перевагах обробки колектора і труб глушника термострічкою.
Якщо ви оберне термострічкой колектор, то ви отримаєте:
- поліпшення звуку від роботи двигуна, особливо для прямотоків;
- збереження високої температури відпрацьованих газів, що буде зменшувати їх щільність і збільшить швидкість їх руху по вихлопного тракту;
- додатково охороняє підкапотний простір від зайвого нагрівання від колектора і вихлопу.
При цьому сама термострічка здатна витримати температуру близько 1100ºС, і має високі зносостійкі якості. Де купити термострічку для глушника? Це універсальний матеріал, і його можна придбати в автомагазинах або будь-яких інших, відповідних даній групі товару маркетах. Єдина вимога – високі показники термостійкості.
Так це виглядає відносно номінальних параметрів, після застосування термострічки в вихлопі. Проте чи так це насправді?
«Підводні камені» застосування термострічки в глушнику
Особисто, на думку автора статті, застосування в вихлопі термострічки невиправдане, виняток становлять повністю тюнінговані: вихлопна система, двигун і паливна система автомобіля. Тут додаткові переваги, що забезпечує термострічка, можуть зіграти позитивну роль при спробі знайти корисні кінські сили і отримати унікальний спортивний звук роботи двигуна. В інших випадках немає жодного сенсу робити термоізоляцію вихлопних труб і колектора.
Недоліки обертання термострічкою колектора і труб глушника:
- збереження температури вихлопних газів при русі по вихлопному тракту може призвести до швидкого виходу з ладу каталізатора (каталітичного нейтралізатора). Каталізатори розраховані на строго певний температурний діапазон роботи;
- висока температура відпрацьованих газів швидше буде виводити з ладу штатні резонатор і глушник. Внутрішні компоненти цих деталей будуть швидше вигоряти;
- термострічка буде утримувати вологу між трубами або колектором і самої обмоткою, що прискорить корозійний процес (хоча це можна і передбачити);
- зважаючи на практичну безглуздість обмотки труб глушника в стоковому виконанні вихлопної системи, ви витратите свій час і гроші на цю процедуру.
Якщо ви не плануєте установку повністю спортивної системи вихлопу на своєму автомобілі, за умови, що всі компоненти виготовлені з нержавіючої сталі, то застосування термострічки для глушника не варто робити. І ніяких помітних переваг ви не отримаєте.
Про автора